טיפול רייקי מרחוק

 לחץ/י לקבלת הסבר ומידע אודות רייקי – אנרגיית החיים האוניברסלית.

טיפול ברייקי מרחוק אינו תלוי זמן, מקום ומרחב ולכן, אין הכרח בפגישה פיסית בין מטפל ומטופל, ויכולה להינתן בכל מקום בארץ ובעולם.

העברת הטיפול ברייקי מרחוק נעשית באמצעות התחברותי למהות האנרגטית של המטופל, הקשורה בקשר ישיר אל המהות הפיסית. עם ההתחברות, אני מעבירה את אנרגיית החיים, דרך כפות הידיים שלי אל המרכזים האנרגטיים של המטופל, תוך מיקוד באזור הבעיה.

הוסמכתי כמאסטר רייקי טיפולי ברמות גבוהות של תדרי אנרגיית החיים:

אוסואי          – רמות 1 – 3

קארונה         – רמות 1 – 2

לייטריין         – רמות 1 – 6

ככל שמתחברים לתדרים גבוהים יותר, הטיפול באמצעות אנרגיית החיים מעמיק, עוצמתי ואפקטיבי יותר.

לצורך הזמנת טיפול רייקי מרחוק יש : 

א. למסור שם ואת מהות הפנייה.

ב. ניתן להעביר רייקי גם כאשר את/ה פעיל/ה ועסוק/ה ביומך, אך רצוי לתאם מועד ושעה כאשר יש באפשרותך לעצור מכל פעילותיך, לשבת בנחת (בכורסא נוחה, מיטה), לסגור ניידים ואף לנתק את חוט הטלפון בבית.

ג. לפנות חצי שעה מזמנך.

ד. במידה והנך נרדם/ת, לאפשר לעצמך לגלוש לשינה טובה ללא התנגדויות. הטיפול אף מעמיק יותר ללא השתתפות המחשבה.

ה. במידת הרצון והאפשור – ליצור עימי קשר לתאר כיצד את/ה מרגיש/ה.

זמן טיפול: כחצי שעה.

אנרגיית הרייקי מעצימה ומחזקת אנרגיות ריפוי אחרות ברפואה משלימה כמו הילינג, דיקור, רפלקסולוגיה ועוד, ואינה מתנגשת עם טיפולים ותרופות קונוונציונליים, אלא מקצרת תהליכי החלמה ומפחיתה תופעות לוואי.

אני מזמינה אתכם לקרוא מספר תגובות שמטופלים חוו באמצעות טיפול זה בהמשך, ולחוות בעצמכם אנרגיה נפלאה זו, על מנת לנקות, לתקן, להקל ולאזן את מערכות הגוף-נפש-רוח שלכם, ולעזור לעצמכם ללכת את דרככם בקלילות.

להזמנת טיפול רייקי מרחוק: דברו איתי. 

לתשלום עבור טיפול רייקי מרחוק, באמצעות תשלום מאובטח בכרטיס אשראי או העברה בנקאית.

אשמח להיות בעבורך ערוץ, על מנת לעזור לך לשחרר את מה שאינו נחוץ לך יותר. 

מבחר משובים לאחר טיפול רייקי מרחוק: 

      “כל כך מוזר, הרגשתי זרמים בכל הגוף. אני לא מבין את זה ולא יודע איך זה עובד, אבל תמיד אחרי טיפול אני מרגיש ב-‘היי’. “

♥      אני בד”כ לא מצליחה להירדם בשעה מוקדמת, אך ברגע שהתחיל הטיפול שקעתי לשינה עמוקה. כשקמתי בבוקר, לא האמנתי שישנתי כל כך הרבה.”

      “תמיד אחרי טיפול נופלת עלי שלווה נעימה ומרגיעה. אני מרגיש אופטימי יותר, כאילו החיים יפים יותר ויש לי יותר כוחות להתמודד.”

      “זה כמו להטעין סוללה, אני מרגישה קלילה יותר בגוף ובנפש. שמחה יותר ומלאת אנרגיות.”

      אני תמיד חוששת וחרדה לפני טיסה, והטיפול ברייקי מרחוק מרגיע אותי ואני עולה למטוס רגועה ואופטימית יותר, שהכול יעבור בשלום.”

♥      קיבלתי טיפול רייקי מרחוק לפני ניתוח והייתי לחוצה ביותר, אך כבר עם התחלת הטיפול הרגשתי כיצד אני נרגעת והאנרגיה בגוף שלי משתנה, נושמת טוב יותר, רגועה ושלווה יותר. אני בטוחה שזה עזר לגוף שלי לעבור את הניתוח בשלום”.

      כבר עם התחלת הטיפול, הרגשתי חום באזורים שונים בגוף שלי, בעיקר באזור הבטן והראש שלי ולאחריו, כאבי השרירים והראש שלי פחתו.”

      “הייתה לי ממש חוויה חוץ גופית – הרגשתי כאילו אני מתרוממת מהגוף מצד אחד ושוקעת לתוכו מצד שני. הייתי רפויה כולי כאשר קמתי, כאילו ישנתי לילה שלם”.

שלכם באהבה

רלי


תגובות

טיפול רייקי מרחוק — אין תגובות

הגיבי

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>